18.06.2018 - Sağlık Personelinin Haber Portalı

Hemşire Anestezik İlaçla İntihar Etti.

Hemşire Anestezik İlaçla İntihar Etti.

Hemşire Anestezik İlaçla İntihar Etti.

Diyarbakır’da, özel bir hastanede çalışan hemşire 24 yaşındaki Saliha Hacıoğlu, evinde kimsenin bulunmadığı bir sırada vücuduna enjekte ettiği anestezi ilacı ile yaşamına son verdi.

EVE GİDEN ARKADAŞLARI CESEDİNİ BULDU

Hemşire Saliha Halıcıoğlu, önceki gece, 2 yıldır çalıştığı hastanede bir telefon görüşmesi yaptıktan sonra hızla çıkarak evine gitti. Hacıoğlu’nun telefonlara cevap vermemesi üzerine merkez Bağlar İlçesi’ndeki evine giden yakınları ve arkadaşları, genç hemşireyi hareketsiz halde buldu. İhbar üzerine eve gelen sağlık ekibi, Saliha Halıcıoğlu’nun yaşamını yitirdiğini belirledi. Polis ekibinin incelemesinin ardından Halıcıoğlu’nun cesedi, otopsi yapılmak üzere Diyarbakır Selahattini Eyubi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

ANESTEZİ İLACIYLA İNTİHAR ETMİŞ


Yapılan otopside, hemşire Saliha Halıcıoğlu’nun vücuduna anestezi ilacı enjekte ederek yaşamına son verdiği belirlendi. Anestezi ilacını çalıştığı hastaneden gizlice aldığı belirlenen Halıcıoğlu’nun Konya Akşehirli olduğu ve 2 yıldır Diyarbakır’da çalıştığı belirtildi.

PSKOLOJİK SORUNLAR YAŞIYORDU

Halıcıoğlu’nun yıllar önce anne ve babasının ayrıldığı, bu yüzden psikolojik sorunlar yaşadığı öğrenilirken, cenazesi memleketi Konya’nın Akşehir İlçesi’ne gönderilerek toprağa verildi.

POLİS, SORUŞTURMA BAŞLATTI

Polis, genç hemşirenin intihar nedenini araştırırken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.



BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 1 YORUM
  1. Hemşire_H dedi ki:

    Hemşirelerin iş yoğunluğundan ve atanamamasi en büyük problem buda onları intihar eşiğine getiriyor. Saglik personelinin bu kadar çok intihar etmesi araştırılmalı…

BİR YORUM YAZ